יום העצמאות האמריקאי 4th of July בניו יורק

אם התמזל מזלכם להיות בניו יורק ב-4 ביולי אז זכיתם לחוות את אחד הימים המרגשים בשנה בעיר.

יום העצמאות הוא אחד החגים החשובים ביותר בלוח השנה האמריקאי. העיר ניו יורק עוטה על עצמה מחלפות חג נוצצות ביום זה, ומציעה חגיגות ססגוניות ושפע של אירועים. הארוע המרכזי הוא ללא ספק מופע הזיקוקים המרהיב של Macy's – מסורת ותיקה מאז 1976.

מופע הזיקוקים של Macy's: זיקוקים מעל נהר ההדסון

השנה מתוכננת חוויה עוצרת נשימה שתאיר את נהר ההאדסון. מופע הזיקוקים יתקיים מעל נהר ההאדסון – בצד המערבי של מנהטן (בדרך כלל המופע הוא בצד המזרחי של מנהטן מעל נהר האיסט).

מופע הזיקוקים נמשך 25 דקות והוא מרהיב ביופיו. עשרות אלפי זיקוקים ישוגרו בליווי פסקול עוצמתי של קלאסיקות אמריקאיות. זהו אחד ממופעי הזיקוקים המושקעים בעולם!

 

מתי יתקיים המופע?

מופע הזיקוקים יתקיים ב4.7.2024 בשעה 20:00. הזיקוקים צפויים להתחיל בסביבות 21:15.

 

מאיפה הכי כדאי לצפות במופע?

המופע פתוח לקהל הרחב ללא תשלום! מומלץ להגיע לטיילת נהר ההדסון בין הרחובות 14 ו-34 במנהטן כדי לתפוס את המקומות הטובים ביותר. מיקום טוב נוסף הוא בטיילת בצד של ניו ג'רסי.  שימו לב שיש כ3 מיליון צופים במופע וחלקם מגיעים כבר בשעות הבוקר לתפוס מקום טוב.

פורסמה רשימת המיקומים המומלצת לצפיה במופע.

 

יום העצמאות בניו יורק: מעבר לזיקוקים מה עושים?

ניו יורק מציעה שפע של פעילויות ביום העצמאות וזו רק רשימה חלקית:

  • פיקניקים ו"על האש" – כמו אצלנו גם האמריקאים נוהגים לצאת לפארקים ולארועי ברבקיו שונים. הדגש ביום הזה הוא על אוכל טוב, משפחה וחברים. צפו לצפיפות גדולה ברכבות הנוסעות לחופים וללונג איילנד.
  • שייט בנהר ההדסון: חוו את הזיקוקים מזווית ייחודית בשייט לאורך נהר ההדסון. ביום זה מוצעות הפלגות מיוחדות לצפיה במופע הזיקוקים מהזווית הטובה ביותר בלב הנהר.
  • אתרים פתוחים: רוב האתרים פתוחים כרגיל. זה יום נהדר לתצפית על העיר ניו יורק ואם תשיגו כרטיס לשעת המופע הרווחתם בענק.
  • מסיבות: רוב התצפיות והרופטופים עורכים מסיבות מיוחדות בשעת המופע ויש כמובן לשריין כרטיסים הרבה מאוד זמן מראש. כרטיסים למסיבת יום העצמאות בתצפית הסאמיט.

מסעדות

רוב המסעדות פתוחות כרגיל ורבות מהן עורכות מסיבות ביום זה.

חנויות

רוב החנויות בעיקר הגדולות פתוחות כרגיל, חלקן נסגרות מוקדם יותר.

Powered by GetYourGuide
Scroll to Top