אטרקציות עם ילדים בניו יורק

רשימת אטרקציות לילדים בניו יורק

מוזיאונים לילדים

המוזיאון להיסטוריה של הטבע American Museum of Natural History

המוזיאון האמריקאי לתולדות הטבע בניו יורק נוסד בשנת 1869 ונחשב לאחד המוזיאונים הגדולים והחשובים בעולם בתחום מדעי הטבע וההיסטוריה של כדור הארץ.

המוזיאון ממוקם בסמוך לסנטרל פארק, ותצוגותיו כוללות אוספים עצומים בנושאי זואולוגיה, אנתרופולוגיה, פלאונטולוגיה, אסטרונומיה, מינרלוגיה ועוד. המבקרים יכולים לצפות בשלד של טירנוזאורוס רקס, אוסף גדול של מאובנים, תצוגה של יהלומים ומינרלים, דיורמות על בעלי חיים ותרבויות שונות ועוד. המוזיאון גם מארח תערוכות מתחלפות בנושאי מדע שונים.

המוזיאון עוצב בסגנון נאו-רומנסקי ונחנך ב-1877. הוא עבר הרחבות רבות וכיום כולל 45 אולמות תצוגה. המוזיאון נחשב לאחד האתרים התיירותיים הפופולריים ביותר בניו יורק. ממליצה בחום לא לוותר על ביקור בו, במיוחד אם אתם מטיילים עם ילדים אבל לא רק.

מה עוד יש בסביבה? סנטרל פארק, שכונת האפר ווסט, מרכז לינקולן.

כרטיסים: 28$, ילדים מגיל 3-16 16$, סטודנטים ומעל גיל 60 – 22$.
שעות פתיחה: 10:00-17:30
סגור בחג ההודיה (28.11)  ובחג המולד (25.12)

האינטרפיד מוזיאון הים, האוויר והחלל Intrepid Sea, Air & Space Museum

האינטרפיד מוזיאון הים, האוויר והחלל הוא מוזיאון צבאי ומדעי הממוקם על נושאת המטוסים לשעבר אינטרפיד.

המוזיאון נפתח לציבור בשנת 1982 ומציג תצוגות הקשורות להיסטוריית כלי השיט, התעופה והחלל של ארצות הברית. האטרקציה המרכזית במוזיאון היא נושאת המטוסים אינטרפיד ששירתה בצי האמריקאי בין השנים 1943-1974 והשתתפה בקרבות מפורסמים במלחמת העולם השנייה ובמלחמת וייטנאם.

בין כלי השיט והטיס המוצגים על סיפון האונייה ניתן למצוא מטוסי קרב, מסוקים, מערכות נשק ואף צוללת. בנוסף ישנן תצוגות על ההיסטוריה של נאס"א, טיסות לחלל ועוד. מוזיאון האינטרפיד מציע סיורים מודרכים, סימולטורים ופעילויות חינוכיות למבקרים.

המוזיאון ממוקם לחוף נהר ההדסון במנהטן ומהווה אתר תיירות פופולרי בעיקר בקרב משפחות עם ילדים. ביקור במוזיאון אינטרפיד מאפשר לחוות מקרוב את ההיסטוריה הצבאית והאווירית של ארצות הברית במהלך המאה ה-20.

שעות פתיחה: 10:00-17:00 בחורף, בקיץ שני עד שישי 10:00-17:00, שבת, ראשון וחגים 10:00-18:00.
סגור בחג ההודיה ובחג המולד (25.12).
כרטיסים: 32$, ילדים בגילאים 6-12 – 23$, פנסיונרים 30$, ילדים עד גיל 5 בחינם.

מוזיאון השעווה מאדם טוסו Madame Tussauds New York

מוזיאון השעווה מאדם טוסו בניו יורק נפתח לראשונה בשנת 2000 וממוקם בטיימס סקוור. המוזיאון מציג דמויות שעווה רבות של ידוענים, פוליטיקאים, ספורטאים ואמנים.

בין הדמויות שניתן לראות במוזיאון ניתן למנות את הנשיאים לשעבר ברק אובמה, ביל קלינטון וג'ורג' בוש, כוכבי ספורט כמו דרק ג'טר, טייגר וודס ומוחמד עלי, זמרים ושחקנים כגון ליידי גאגא, אנג'לינה ג'ולי, ג'ניפר לופז וברד פיט.

בנוסף, המוזיאון מציג גם תצוגות אינטראקטיביות וחווייתיות שנותנות למבקרים להצטלם לצד הדמויות ו"להיכנס לעורן". זוהי אטרקציה פופולרית המושכת תיירים רבים לניו יורק.

יש כמה סוגי כרטיסים – עם או בלי האטרקציות הבאות: חווית מארוול 4D, כאוס הליצנים 7D (עם רובי לייזר), עם קבלת תמונות וכד'.
כרטיסים: החל מ-38$, ילדים עד גיל 12 – 25$, ילדים עד גיל שנתיים חינם.
שעות פתיחה – בקיץ 10:00-22:00, בחורף 10:00-20:00.

מוזיאון הריגול SPYSCAPE

מוזיאון הריגול SPYSCAPE נפתח בשנת 2018 במנהטן, ניו יורק והוא המוזיאון האינטראקטיבי הראשון מסוגו המוקדש כולו לעולם הריגול. המוזיאון מציג את עולם הריגול דרך חוויה אינטראקטיבית ייחודית ומרתקת.

התצוגה במוזיאון כוללת מגוון רחב של פריטים ואביזרים אותנטיים מעולם הריגול כמו מצלמות נסתרות, האזנות סתר, צפנים, תלבושות הסוואה ועוד. בנוסף, ישנן תחנות אינטראקטיביות בהן המבקרים יכולים להתנסות במיומנויות ריגול כמו פיצוח צפנים, חקירת זירת פשע, האזנת סתר ועוד.

אחת האטרקציות המרכזיות במוזיאון היא סימולציה של מבצע ריגול מלא שבו המבקרים יכולים להיכנס לנעליים של סוכן ריגול. הם עוברים בדיקת מיון לסוכנות הביון, מקבלים זהות בדויה ומשימה וצריכים להשתמש במיומנויות הריגול שלהם כדי להשלים את המשימה בהצלחה.

בנוסף לתצוגה הקבועה, למוזיאון יש גם תערוכות מתחלפות שמתמקדות בנושאים ספציפיים בעולם הריגול כמו טכנולוגיה, לוחמה פסיכולוגית ועוד. ישנה גם חנות מתנות גדולה עם מוצרים ייחודיים הקשורים לעולם הריגול.

מוזיאון SPYSCAPE הוא אטרקציה ייחודית ומעניינת מאוד עבור חובבי ריגול והרפתקאות. המוזיאון נותן הזדמנות נדירה להציץ אל מאחורי הקלעים של עולם הריגול ולחוות אותו בצורה אינטראקטיבית ומהנה.

המוזיאון מתאים לילדים גדולים ולבני נוער וכמובן לכל מי שמתעניין בתחום.

קרוב מאוד לטיימס סקוור ולסנטרל פארק.

שעות פתיחה: שני עד שבת 10:00-22:00, ראשון 10:00-20:00. כניסה אחרונה שעה וחצי לפני הסגירה.

כרטיסים: החל מ17$.

מוזיאון הגלידה MUSEUM OF ICE CREAM

מוזיאון הגלידה במנהטן נפתח לראשונה בשנת 2016 ומיד הפך לאטרקציה פופולרית. המוזיאון ממוקם ברובע סוהו ותוכנן על ידי האמנית מרייל ויליגר עם דגש על חווית מבקרים אינטראקטיבית וצבעונית.

המבקרים נכנסים דרך דלת כניסה מעוצבת כמו וואפל ענק ומיד נכנסים לחלל הראשי המעוצב כמו לב ענקי. בהמשך ישנם חדרים ומתקנים שונים המבוססים על גלידה, כגון בריכת שוקולד, פינת קרחונים, חדר סוכריות ועוד.

כל חלל מעוצב בצבעוניות רבה עם תאורה ססגונית, ריחות מתוקים ואלמנטים אינטראקטיביים שנותנים למבקרים חוויה חושית מלאה. זהו לא מוזיאון רגיל אלא חוויה שלמה המערבת אמנות, עיצוב, אוכל וכיף. בסיום הסיור ישנה גם חנות מתנות וקפה מושקע.

מוזיאון הגלידה הוא אטרקציה ייחודית ומומלצת לכל חובב גלידה וחוויות שונות ומקוריות. זהו מקום שמביא את הילד שבכולנו עם גלידה צבעונית, מתוקה וכיפית. המוזיאון מאוד אינסטגרמי ומתאים לילדים.

שימו לב – הטעימות והמתנות רובן ללא כשרות, יש אופציות טבעוניות.

מה עוד יש באיזור? מוזיאון הצבעים, שכונת סוהו, כיכר וושינגטון, צ'יינה טאון. במורד רחוב ברודווי – חנויות גדולות של זארה, נייק, יוניקלו, בלומינגדיילס, TJmaxx
שעות פתיחה: ב, ד, ה 11:00-19:00, ו 10:30-20:30, שבת 9:30-20:30, א 9:30-19:00.
סגור בימי ג.
כרטיסים: החל מ45$. ילדים עד גיל שנתיים חינם.
חובה להזמין כרטיס מראש.

 

מוזיאון המתמטיקה National Museum of Mathematics

מוזיאון המתמטיקה הלאומי (MoMath) נפתח במנהטן, ניו יורק בשנת 2012. המוזיאון נועד לקרב את המתמטיקה לקהל הרחב ולהפוך אותה לנגישה ומהנה יותר.

התצוגות במוזיאון אינטראקטיביות ומאפשרות למבקרים לגעת, לשחק ולחקור מושגים מתמטיים שונים. לדוגמה, יש מבוך ענק הממחיש את הרעיון של טורים אינסופיים, מתקן המדמה הליכה במעגל ומדגים את המספר פאי, ופסלים גאומטריים מורכבים שאפשר להרכיב מהם צורות שונות.

בנוסף לתצוגות הקבועות, ישנן גם תערוכות מתחלפות בנושאים מגוונים כמו טסלציה, אמנות מופשטת, קודים סודיים ועוד. המוזיאון מארח גם אירועים ופעילויות מיוחדות כמו מופעי מתמטיקה, סדנאות לילדים והרצאות.

מוזיאון המתמטיקה ממוקם בבניין מרשים וצבעוני עם 7 קומות המלאות בתצוגות שמשלבות מדע, אמנות ושעשוע. זוהי דרך ייחודית ומשעשעת לחוות וללמוד מתמטיקה לכל הגילאים. המוזיאון זכה בפרסים רבים.

מה עוד יש באיזור? פארק מדיסן סקוור, בניין פלט איירון, האמפייר סטייט בילדינג, חנות הארי פוטר,
שעות פתיחה: כל השבוע 10:00-17:00
כרטיסים: 25$, ילדים עד גיל 12, סטודנטים ופנסיונרים מעל גיל 60 – 20$, ילדים עד גיל שנתיים בחינם.

מוזיאון הילדים של ברוקלין Brooklyn Children's Museum

מוזיאון הילדים של ברוקלין (Brooklyn Children's Museum) הוא המוזיאון העתיק ביותר בעולם שיועד במיוחד עבור ילדים. המוזיאון נוסד בשנת 1899 וממוקם בשכונת בראונסוויל שבברוקלין.

המוזיאון תוכנן כך שיהיה מזמין וידידותי לילדים עם תצוגות אינטראקטיביות המעודדות מגע ומשחק. ישנן 3 קומות של תערוכות בנושאי מדע, טבע, אמנות ותרבות.

מוזיאון הילדים של ברוקלין מציע חוויה לימודית ומשפחתית ייחודית ומהנה עבור ילדים (בעיקר צעירים עד גיל 5). זו אטרקציה מומלצת מאוד למבקרים עם ילדים בניו יורק.

מה עוד יש באיזור? שכונת קראון הייטס עם המון מסעדות וחנויות כשרות, פארק פרוספקט, גן החיות בפארק פרוספקט, הגנים הבוטניים של ברוקלין, מוזיאון ברוקלין, שכונת פארק סלופ.
שעות פתיחה: א, ד, ה, ו, ש 10:00-17:00
סגור בימים שני ושלישי.
כרטיסים: 15$.
כניסה בחינם מדי יום חמישי בשעות 14:00-17:00 אבל יש להזמין כרטיסים מראש.

מוזיאון הילדים במנהטן Children's Museum of Manhattan

מוזיאון הילדים של מנהטן (Children's Museum of Manhattan) נוסד בשנת 1973 ונחשב לאחד המוזיאונים האיכותיים והחדשניים ביותר לילדים. המוזיאון ממוקם באפר וסט סייד של מנהטן.

התצוגות במוזיאון תוכננו בקפידה על מנת לעורר השראה, לעודד למידה חווייתית ולטפח מיומנויות חברתיות. ישנם 5 גלריות עם נושאים שונים כמו אמנות, בריאות, תנועה ועוד.

אחת התצוגות האהובות היא "העיר שלי" הכוללת מבוך ענק של מנהטן עם דגמי בניינים, כלי רכב, גשרים ואף רכבת תחתית זעירה. הילדים יכולים לשחק ולחקור את העיר.

בין הפעילויות המרכזיות ניתן למנות סדנאות יצירה, חקר ומדע, הפעלות תיאטרון, תחנת טבע ובית משחקים גדול. יש גם אירועים מיוחדים ותערוכות מתחלפות.

מוזיאון הילדים במנהטן הוא אתר אהוב מאוד על משפחות וילדים מכל הגילאים. זוהי חוויה חינוכית ומשפחתית מהנה במיוחד במנהטן.

מה עוד יש באיזור? מוזיאון הטבע, סנטרל פארק, מרכז לינקולן.
שעות פתיחה: א, ג, ד, ה, ו, ש 10:00-17:00
סגור בימים שני.
כרטיסים: 17$, פנסיונרים ונכים 14$, עד גיל שנה בחינם.

מוזיאון הצבעים Color Factory - NYC Interactive Art Museum

מוזיאון הצבעים Color Factory נפתח בניו יורק בשנת 2017 והוא מוזיאון אינטראקטיבי וחווייתי המוקדש כולו לצבע. המוזיאון ממוקם ברובע סוהו ומשתרע על פני שתי קומות.

כבר בכניסה למוזיאון המבקרים נתקלים במיצב ענק של כדורי פלסטיק צבעוניים שניתן להיכנס אל תוכו. בהמשך, כל חלל במוזיאון מוקדש לצבע אחר – ישנו חדר כחול, חדר צהוב, חדר ורוד ועוד.

בכל חדר יש מיצבים אומנותיים אינטראקטיביים שהמבקרים יכולים לגעת, לשחק ולהצטלם איתם. לדוגמה, קיר מלא בלונים לנפח, בריכת כדורים ענקית בצבע ורוד ועוד. גם הריצפה והתקרה בכל חדר צבועות בצבע המייצג.

אחד החללים המרשימים במיוחד הוא החדר השחור שמלא באורות ניאון זוהרים. המוזיאון כולל גם סטודיו לצילום וחנות מזכרות צבעונית.

בקיצור, מוזיאון הצבעים הוא חוויה חושית ואומנותית ייחודית שמאפשרת למבקרים לחקור ולהתנסות בצבעים באופן יצירתי ומשעשע. זהו מוזיאון שווה ביקור לכל מי שאוהב צבע, אומנות וחוויות אינטראקטיביות. ביקורות מהללות בגוגל.

מה עוד יש באיזור? מוזיאון הגלידה, שכונת סוהו, כיכר וושינגטון, צ'יינה טאון.
שעות פתיחה: ג, ה, 10:00-18:00, ד 10:00-20:00, ו 10:00-19:00, ש 9:00-20:00, ב 9:00-18:00
כרטיסים: 48$

מוזיאון הילדים היהודי The Jewish Children's Museum

מוזיאון הילדים היהודי (The Jewish Children's Museum) ממוקם בברוקלין, ניו יורק והוא המוזיאון היחיד מסוגו בעולם המיועד לילדים יהודים. המוזיאון נוסד בשנת 2004 על ידי שלמה ימיני.

מטרת המוזיאון היא לחשוף ילדים יהודים למורשת, לתרבות ולערכים של העם היהודי באופן חווייתי ואינטראקטיבי. התצוגות במוזיאון משלבות אמנות, טכנולוגיה ואלמנטים משחקיים.

בין התצוגות הקבועות: בית כנסת זעיר, מבוך גמרא ענק, נגריה לבניית סוכה ועוד. יש גם תערוכות מתחלפות, סדנאות יצירה ואירועים מיוחדים בחגים יהודיים.

המוזיאון משמש מקור לימוד וגאווה לילדים יהודים. הוא מציג את ההיסטוריה, התרבות והמסורת היהודית באופן חווייתי ומהנה עבור ילדים מכל הזרמים. מוזיאון ייחודי וחשוב לקהילה היהודית.

מה עוד יש באיזור? מטה חב"ד העולמי, מוזיאון הילדים של ברוקלין, פרוספקט פארק.
שעות פתיחה: שני עד חמישי 10:00-17:00, ראשון 10:00-17:30. סגור בשישי ושבת.
כרטיסים: ילדים 17$, מבוגרים 15$, מעל גיל 65 – 14$, ילדים עד גיל שנתיים בחינם.

גני חיות

גן החיות בשכונת ברונקס BRONX ZOO

גן החיות בברונקס, הוא אחד מגני החיות הגדולים והמפורסמים בעולם. גן החיות משתרע על שטח של 107 דונם ומשמש כביתם של מעל 4,000 בעלי חיים מ-650 מינים שונים, ביניהם: גורילות, פילים, פינגווינים, באפלו, אריות ים, קנגרו-עצים, פנדה אדומה, אריות, זוחלים ועוד ועוד. 

בנוסף לחיות המרתקות, גן החיות בברונקס מציע מגוון פעילויות לילדים ולמבוגרים כאחד, ביניהן:

  • קרוסלת זוחלים כיפית לילדים.
  • מסלול הליכה על צמרות העצים (פארק חבלים) – לילדים מגיל 3.
  • האכלות מודרכות.
  • רכבת פנימית למעבר קל בין האזורים השונים בגן.

מידע נוסף:

  • אתר האינטרנט: https://bronxzoo.com/
  • כתובת: 2205 Fordham Road, Bronx, NY 10460
  • שעות פתיחה:
    • ימים שני-שישי: 10:00-17:00
    • שבת וראשון: 10:00-17:30
  • מחירים:
    • מבוגרים: $38
    • ילדים (גיל 3-12): $29
    • ילדים מתחת לגיל 3: חינם

לסיכום:

גן החיות בברונקס הוא מקום נהדר לבלות בו יום של כיף לכל המשפחה. עם מגוון רחב של בעלי חיים, פעילויות לילדים ולמבוגרים כאחד ואווירה מיוחדת, גן החיות הוא בהחלט מקום שכדאי לבקר בו בניו יורק במיוחד למטיילים עם ילדים.

הקדישו לגן החיות בין חצי יום ליום.

גורילה בגן החיות בברונקס

גן החיות בסנטרל פארק Central Park Zoo‏

גן החיות של סנטרל פארק, הממוקם בפינה הדרום-מזרחית של הפארק המפורסם, הוא אטרקציה נהדרת לכל המשפחה. למרות גודלו הקטן יחסית, גן החיות משמש כביתם של מעל 130 מיני בעלי חיים מרתקים מכל רחבי העולם, ביניהם: פינגווינים, דובי גריזלי, נמרי שלג, קופים, אריות ים ועוד. בנוסף יש בגן החיות פינת ליטוף בה ילדים קטנים יהנו במיוחד – ניתן לפגוש וללטף עיזים, כבשים, ארנבות ועוד.

מומלץ בחום למטיילים עם ילדים לשלב ביקור בגן החיות כאשר אתם מבקרים בסנטרל פארק. הקדישו לגן כשעה וחצי-שעתיים.

מידע נוסף:

  • אתר האינטרנט: https://centralparkzoo.com/
  • כתובת: East 64th Street, New York, NY 10065
  • שעות פתיחה:
    • קיץ (אפריל-אוקטובר): ימים שני-חמישי 10:00-17:00, סופי שבוע 10:00-17:30
    • חורף (נובמבר-מרץ): 10:00-16:30
  • מחירים:
    • מבוגרים: $19
    • ילדים (גיל 3-12): $13
    • ילדים מתחת לגיל 3: חינם

פארקי שעשועים

קניון אמריקן דרים American Dream Mall

קניון אמריקן דרים הנמצא במרחק נסיעה קצר ממנהטן הוא יעד נהדר לטיול של כמה שעות (ואפילו כמה ימים אם זמנכם בידכם), למי שרוצה להתאוורר מהמולת העיר ומחפש גם אטרקציות מדהימות לילדים ולמבוגרים, אוכל כשר בשפע בתוך הקניון והמון המון אופציות לשופינג (כולל פריימרק!). הקומפלקס העצום הזה מבטיח יום מלא בידור, קניות וחוויות ייחודיות. הקניון יכול להיות פתרון נהדר אם אתם מחפשים יעד ליום גשום במיוחד או חם במיוחד או אם אתם ממש רוצים שופינג אבל עם ערך מוסף.

בקניון יש כמה מתחמי אטרקציות מדהימים לילדים ולמבוגרים, חלקם לא מביישים פארקי שעשועים ומים גדולים וותיקים מהם ואפשר לבלות בהם יום שלם.

לגו לנד Lego Land

לגולנד ניו יורק, שנפתח בשנת 2021, הוא פארק שעשועים ייחודי המוקדש כולו לעולם של לגו. ממוקם בעיירה גושן, כ-100 ק"מ צפונית לניו יורק, הפארק מושך אליו משפחות עם ילדים מכל רחבי האזור.

מה יש לעשות בלגולנד ניו יורק?

הפארק מחולק לשמונה אזורים עיקריים, כל אחד מהם מציע אטרקציות ייחודיות:

  • רחוב בריק: אזור הכניסה הראשי, בו תמצאו מסעדות, חנויות מזכרות וקופות כרטיסים.
  • עולם ההרפתקאות: אזור זה כולל רכבות הרים מרגשות, כמו "דרקון האש" ו"הבריחה של פרעה", וכן אטרקציות מים כמו "הר הגלים של לגו".
  • ארץ האגדות: אזור קסום בו ילדים יכולים לפגוש את הדמויות האהובות עליהם מסיפורי לגו, כמו הנסיכות והאבירים.
  • עיר לגו: אזור זה מאפשר לילדים לבנות עיר משלהם מלגו, להשתתף בסדנאות בנייה ולצפות במופעי לגו.
  • עולם החלל: אזור זה כולל רכיבות סימולטור טיסה, תערוכות אינטראקטיביות על חלל ותערוכת לגו ענקית של חללית אפולו 11.
  • ארץ המים: אזור זה כולל מגלשות מים, בריכות שחייה ואטרקציות מים לכל המשפחה.
  • עולם הפיראטים: אזור זה כולל רכבת הרים מסוג "רכבת עץ", ספינת פיראטים ענקית ואזורי משחק בנושא פיראטים.
  • עולם המערב הפרוע: אזור זה כולל רכבת הרים מסוג "רכבת הרים מכורה", מופע יריות ורכיבה על סוסים.

טיפים לביקור בלגולנד ניו יורק:

  • רכישת כרטיסים: מומלץ לרכוש כרטיסים מראש, כדי לחסוך זמן בתור.
  • הגעה: הפארק נמצא כ-100 ק"מ צפונית לניו יורק. ניתן להגיע אליו ברכב פרטי, באוטובוס או ברכבת. ישנם גם כרטיסים משולבים לכניסה לפארק + הסעה מהתחנה המרכזית פורט אווט'וריטי בניו יורק.
  • לינה: ישנם מספר בתי מלון בקרבת הפארק, המציעים חבילות מיוחדות למשפחות.
  • מזון: בפארק ישנן מספר מסעדות וחנויות מזון, אך ניתן גם להביא אוכל ושתייה מבחוץ.
  • זמן: מומלץ להקדיש יום שלם לביקור בפארק.
  • נגישות: הפארק נגיש לבעלי מוגבלות ובעל אישור מיוחד מהאגודה לאוטיזם – כל העובדים עברו הכשרה בנושא צרכים מיוחדים וילדים אוטיסטים.
  • אוכל כשר – אין במתחם מסעדה כשרה אבל ב-Brick Street Cafe בשדרה הראשית של הפארק מוכרים כריכים כשרים ארוזים של חברת Fresko. למגיעים ברכב – אפשר להצטייד באוכל כשר בקרית יואל הסמוכה.

לגולנד ניו יורק הוא מקום נהדר לבלות בו יום של כיף עם כל המשפחה. עם מגוון רחב של אטרקציות לכל הגילאים, פארק זה מבטיח חוויה בלתי נשכחת לכל חובבי לגו. הפארק מתאים בעיקר לילדים עד גיל 12.

מידע נוסף:

  • כתובת הפארק: 1 Legoland Blvd, Goshen, NY 10926
  • שעות פתיחה: הפארק פתוח בכל יום בשבוע בין השעות 10:00 בבוקר ל-18:00 בערב. מחוץ לעונה פתוח בסופי שבוע בלבד. 
  • מחירים: החל מ-59 דולר. כרטיסים ניתנים לביטול עד 24 שעות לפני ללא עלות.
  • לגולנד ניו יורק נמצא חצי שעה נסיעה מקניון וודברי קומונס וחצי שעה נסיעה משמורת הר הדב. אלו שני דברים שאפשר לשלב ביום או יומיים מחוץ לניו יורק.
Powered by GetYourGuide
Powered by GetYourGuide

אטרקציות אחרות עם ילדים

RiseNY

RiseNY, הממוקמת בלב טיימס סקוור, היא אטרקציה חדשה וייחודית המשלבת חוויה קולנועית, תערוכה וסימולטור טיסה תלת מימדי. המבקרים ייהנו ממסע בן שלושה חלקים, המביא את ניו יורק לחיים בצורה מרתקת ומרגשת.

שייט אתגרי בסירת "כריש" Speedboat

שייט מהיר, כיפי ואתגרי של 30 דקות כולל צפיה מקרוב מאוד בפסל החירות

יציאה מפייר 83 ליד מוזיאון האינטרפיד. לא מתאים לנשים בהיריון ולילדים נמוכים מ100 ס"מ.

Powered by GetYourGuide
Scroll to Top