בתי מלון כשרים בניו יורק

תוכן עניינים

בתי מלון כשרים בניו יורק

אתם נוסעים לניו יורק ומחפשים מלון כשר או לפחות מלון שמתאים לשומרי שבת? הגעתם למקום הנכון.

יש לציין שאין בניו יורק הרבה מלונות כשרים, בעיקר לא במנהטן. ברשימה להלן מוצעים גם מלונות כשרים בשכונת ברוקלין ובשכונת קווינס, בשתיהן קהילות דתיות גדולות ושפע מסעדות כשרות וכדאי לשקול שהות בהן, גם בשל עלויות לינה מופחתות. כל המלונות המומלצים מחוץ למנהטן נמצאים בקרבת תחנת רכבת תחתית שתביא אתכם בקלות למרכז העניינים. יחד עם זאת, כמעט כל בתי המלון באזור מידטאון, אפר איסט או אפר ווסט שתזמינו יהיו במרחק הליכה קצר ממסעדות כשרות כך שכדאי לגלות גמישות, במיוחד אם אתם לא מגיעים לשבת.

ליד כל מלון ברשימה יש מנוע השוואה פנימי אשר מחפש בכל האתרים הגדולים להזמנת בתי מלון – בוקינג, הוטלס, אקספדיה, טריפ וכד', כך שאתם יכולים לבחור ישירות את העסקה המשתלמת ביותר. 

מלונות כשרים במנהטן

מלון Arthouse – מלון באפר ווסט, במיקום מצויין קרוב מאוד למוזיאון הטבע, לסנטרל פארק ולמסעדות כשרות ובתי כנסת. למלון ביקורות מעולות. המלון עצמו לא כשר אבל בלובי שלו  יש סניף של רשת בתי הקפה הכשרה והמצויינת Patis המגישה ארוחות בוקר ומאפים (ראו תפריט). בית הקפה פתוח עד השעה 15:00 ובערב הופך לבר.

מלונות המתאימים לשומרי שבת במנהטן

מלון סאן קרלוס San Carlos Hotel – מלון מצויין באזור מידטאון, קרוב מאוד לשדרה החמישית, תחנת גרנד סנטרל וכל אזור מידטאון וכן מרחק הליכה קצר לסנטרל פארק. המלון נמצא כ10 דקות הליכה מבית חב"ד מידטאון, ומבית הכנסת ספרא ופארק איסט.

החדרים גדולים יחסית למקובל במנהטן ויש גם סוויטות עם מטבחון ושני חדרי שינה.

יש חדרים המתאימים עד ל-6 אורחים (סוויטת Elite עם שני חדרים מתאימה לעד 6).

המלון ידידותי לשומרי שבת (פלטה ומיחם למעוניינים ולפי זמינות, מפתח מכני, אין חיישנים). בעבר המלון הציע ארוחת בוקר כשרה אולם הבעלים התחלפו וכעת אינו מוגדר כמלון כשר.

מלון Beacon hotel באפר ווסט מושלם לשבת. המלון קרוב מאוד לתחנת רכבת תחתית. מרחק הליכה קצרצר מבית קפה פאטיס. מול המלון יש סופר ענק עם המון מצרכים כשרים ואוכל מוכן לשבת (Fairway Market, שימו לב שיש גם אוכל מוכן לא כשר במיקום נפרד). הצוות מודע לצרכים של שומרי שבת – מספקים מפתח ידני, כניסה מדלת צדדית לא חשמלית למלון ואפילו נייר טואלט חתוך לשבת. בחדרים מטבחון עם מיקרוגל, טוסטר, כיריים חשמליות ומקרר. מפנקים גם בקפה, תחליף חלב ושוקולדים בחדר (הכל כשר). יש חדרים וסוויטות המתאימים לעד 6 אנשים.

מלון לוצרן Hotel Lucerne – מלון באפר ווסט ממש ממול למוזיאון הטבע והסנטרל פארק. המלון קרוב מאוד לשפע של מסעדות כשרות ובמרחק הליכה קצר ממסעדת Talia's steak house המציעה ארוחות שבת. ממש ממול למלון יש בית קפה מצויין כשר – Bagels & Co  וכן פיצריה כשרה. המלון קרוב לבית הכנסת שארית ישראל ובתי כנסת נוספים.

הצוות מורגל באורחים שומרי שבת ומסייע בכל דבר. ניתן לבקש מקרר לחדר.

מלון The Wallace – מלון ברמה גבוהה עם ביקורות מעולות. נמצא באפר ווסט קרוב למוזיאון הטבע, לסנטרל פארק ולשפע מסעדות כשרות ובתי כנסת. במלון מרכז כושר, אינטרנט אלחוטי בחינם ובר. במלון (דירוג של 5 כוכבים) יש שירות אחסון מזוודות.

יש מיחם בלובי המלון ומקרר בחדרים. מודעות רבה לצרכים של אורחים שומרי שבת. .

מלון Hotel Belleclaire Central Park – מלון עם ביקורות טובות מאוד, ממוקם באפר ווסט קרוב לסנטרל פארק, למוזיאון הטבע ולבתי כנסת ומסעדות כשרות. החדרים מרווחים ונקיים, אפשר לקבל מפתחות מכניים בשבת לפי בקשה.

יש חדרים וסוויטות המתאימים לעד 8 אורחים, מעולה למשפחות.

מלונות כשרים בברוקלין

מלון אווניו פלזה – The Avenue Plaza בבורו פארק בברוקלין – מלון עם ביקורות טובות בגוגל. בחדרים יש מטבחון וערכת קפה. בכל החדרים יש מנורת שבת ואפשרות לקבל פלטה ומיחם. יש גם חדרים מחוברים עבור משפחות גדולות ובחלק מהחדרים יש מרפסת. 

במלון ארוחת בוקר כשרה ועשירה. המלון נמצא בשדרה ה-13 בברוקלין בלב שכונה חרדית באזור עשיר בבתי כנסת, מסעדות כשרות וחנויות ובמרחק קצת לתחנת הרכבת התחתית קו D המגיע למנהטן. במרחק דקות הליכה יש גם מקוואות. 

מלון קונדור Condor Hotel – נמצא בשכונת ויליאמסבורג בברוקלין העשירה במסעדות ובתי קפה כשרים ובתי כנסת. סופר כשר נמצא ממש מתחת למלון. בית המלון כשר, אפשר לקבל פלטה לשבת. המלון במרחק 10 דקות הליכה מתחנת רכבת תחתית עם קו G למנהטן.  

מלון פוינט פלאזה – Pointe Plaza Hotel – מלון כשר בשכונת וויליאמסבורג בברוקלין. המלון בשכונה חרדית. אפשר לקבל בשבת פלטה ומיחם. מפתח מיכני. קרוב למלון הרבה מסעדות כשרות ובתי כנסת וסופר כשר. 

מלון פארק האוס Park House – מלון בבעלות יהודית עם התאמה מלאה לשבת, אך אינו מגיש ארוחות. בעלי המלון יספקו פלטה ומיחם ויעזרו לכם להזמין אוכל מוכן לשבת אם תרצו. בכל החדרים יש מטבחון. 

המלון נמצא בברוקלין, בשכונת בורו פארק והוא מוקף בבתי כנסת, מסעדות ובתי קפה כשרים.

מלונות כשרים בשכונת קווינס

מלון Best Western Jamaica Inn מלון פשוט בשכונת קווינס. במלון אפשר לקבל מוצרים כשרים לארוחת בוקר והוא קרוב מאוד לבית חב"ד ולמגוון מסעדות כשרות. כמו כן המלון במרחק הליכה של כ20 דקות מרחוב Main St. ובו המון מסעדות כשרות ובתי כנסת. המלון נמצא מרחק נסיעה קצר משדה התעופה  JFK, ובמרחק 5 דקות הליכה מתחנת הרכבת התחתית Briarwood ובה קו F המגיע למנטהן ופעיל  24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. בשעות היום התדירות היא כל 5 דקות ובשעות הלילה המאוחרות כל חצי שעה (הנסיעה למנהטן כ-30 דקות). ממש מול המלון נמצא הפרוייקט החברתי "שישי אצל צבי ומיטל" וניתן להירשם לארוחות שבת כיפיות במיוחד. 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק ניו יורק לדתיים ושומרי כשרות
ה.

נרות שבת חשמליים להדלקה בבתי מלון

פלטה חשמלית מתקפלת, מתאימה לחיבור לשעון שבת. אידאלית לטיסות.

פלטה חשמלית מתקפלת, מתאימה לחיבור לשעון שבת. אידאלית לטיסות.

מטען נייד של חברת Anker בנפח ענק. 4 יציאות, מטעין גם לפטופים.

כרית מתנפחת לטיסות עם ילדים להפיכת המרווח לרגליים למיטה


כרית צוואר לטיסה שניתן למלא בה בגדים. מוצר גאוני! מעולה לטיסות לאו-קוסט

משקל לשקילת מזוודות ותיקים

צמידים לנסיעה לחו"ל עם ילדים, לרישום הטלפונים של ההורים

מוצר חובה – צמיד לילדים להכנסת אייר-טאג. יודעים איפה הם בכל רגע נתון

מזרן מתנפח לשינה נוחה לתינוקות במטוס

רצועות חזקות לקשירת מזוודות כולל קודן

רצועות חזקות לקשירת מזוודות

Scroll to Top