בתי מלון מומלצים בבודווה, מונטנגרו

בתי מלון כשרים, מותאמים לשבת, קרובים לבית חב"ד ומומלצים בבודווה מונטנגרו

מגיעים לבודובה מונטנגרו ומחפשים מלון כשר? מלון המותאם לשבת או קרוב לבית חב”ד. בדף זה רשימת מלונות מומלצים – מלון כשר, מלון מותאם לדתיים, מלונות קרובים לבית חב”ד ועוד מלונות מומלצים בעיר בודווה.

Dukley Hotel & Resort

מלון 5 כוכבים שבתוכו נמצא בית חב”ד

ניתן לקבל מפתחות מכניים ואין חיישני תאורה. מודעות גבוהה של הצוות לצרכים של יהודים שומרי מצוות. צריך לציין בהזמנה שמעוניינים בארוחות כשרות.

המלון מציע חוויה יוקרתית עם חוף פרטי. במלון שירות ברמה גבוהה, כולל בריכה אינסופית על הגג ומרפסת פרטית בכל דירה. היחידות כוללות מטבח מאובזר ופינת ישיבה.

בעונת הקיץ ישנו שירות שייט בחינם לעיר העתיקה של בודווה וכן יש רכב גולף שמסיע את האורחים בתוך המתחם. למלון ביקורות מעולות.

Hotel Harmonia by Dukley

נמצא באותו מתחם של מלון דוקלי ובאותה בעלות אבל במחירים יותר נוחים.

מלון 4 כוכבים חדיש עם ביקורות מעולות. במלון בריכת שחיה, סאונה ומועדון ילדים. למלון גישה לחוף ים פרטי. בחלק מהחדרים יש מטבחון עם מקרר, מדיח ותנור.
בשבת ניתן לקבל מפתחות מכניים עבור חלק מהחדרים. ניתן להמיר את ארוחת הבוקר בארוחת בוקר כשרה במסעדה של חב”ד (נמצאת ממש באותו בניין). יש לציין זאת מראש בהזמנה. לא כולל ארוחת בוקר בשבת.

Sea View Villas in Duklei
מלון דירות נהדר, מתאים לעד 6 אורחים. המלון באותו מתחם של מלון דוקלי בחלק נפרד שלו. מרחק דקה הליכה מבית חב”ד ו-30 דקות הליכה לעיר העתיקה. המלון מעוצב מאוד ויש בו בר, בריכה, ספא, חוף ים פרטי ומתקני שעשועים לילדים. יש חניה במלון.
ביחידות מטבחון עם מדיח כלים, תנור, מיקרוגל, כיריים, טוסטר, מכונת קפה וקומקום. החדרים גדולים וצופים לנוף של הים.
ניתן לקבל מפתחות מכניים והצוות מודע לצרכים של שומרי שבת.

Iberostar Slavija‏
מלון 5 כוכבים חדיש ומפנק עם ביקורות מעולות. מרחק רבע שעה הליכה מבית חב”ד, 5 דקות הליכה לחוף הים ו20 דקות מהעיר העתיקה. במלון בריכת שחיה על הגג עם נוף מדהים, ספא, חדר כושר, בר רופטופ וחניה (בתשלום – 10 יורו ליום). בקרבת המלון טיילת ומדרחוב שוקק המובילים לעיר העתיקה.
בקרבת המלון – מועדון הלילה אומניה (Omnia Night Club), קניון טי קיו פלאזה (TQ Plaza) ומנזר פודמיין (Podmaine Monastery). מרחק 3 ק”מ מפארק המים בודווה (Aqua Park Budva).

כדאי לבדוק מחירים גם באתר הרשמי של המלון כי יש הנחות ומבצעים ומחירים לעיתים זולים יותר.

Iberostar Bellevue

מלון 4 כוכבים עם ביקורות נהדרות. שתי דקות הליכה מבית חב”ד. המלון קרוב מאוד לחוף. במלון חדרים מרווחים ונעימים, מרחבים ירוקים רבים, שתי בריכות שחיה ובריכת ילדים, משחקיה לילדים ועוד פינוקים. במלון חניה חינם וגישה לטיילת וקרבה לשפע אטרקציות של ספורט ימי.
המלון על בסיס הכל כלול.

כדאי לבדוק מחירים גם באתר הרשמי של המלון כי הוא מציע הרבה הנחות ומבצעים.

Mediteran Hotel & Resort

מלון 4 כוכבים עם ביקורות טובות מאוד, 2 דקות הליכה מבית חב”ד ומרחק 2 ק”מ מהעיר העתיקה. במלון פארק מים, שתי בריכות שחיה, חוף ים פרטי וספא.
בכל החדרים מרפסת, מיזוג אוויר ומיני בר. ברוב החדרים נוף לים. פארק המים פתוח בחודשים יולי ואוגוסט והוא חופשי לאורחי המלון. המלון מתאים במיוחד למשפחות.

בתי חב"ד
בית חב"ד בודווה
רשימת מוצרים כשרים
רשימת מוצרים כשרים במונטנגרו

עוד יעדים במונטנגרו

Scroll to Top