אכסניות מומלצות ברומא

אכסניות מומלצות ברומא

אכסניה יכולה להיות פתרון לינה טוב למחפשים מקום נוח לשים בו את הראש ללא פינוקים מיותרים ובעלות נמוכה בהרבה מבתי המלון. אתם צעירים ברוחכם, לא מפונקים או עם תקציב נמוך? זה הדף בשבילכם!

ברומא מספר אכסניות להלן מספר המלצות לאכסניות הסמוכות לבתי הכנסת ומסעדות כשרות. ליד כל מקום אירוח יש מנוע חיפוש בכל הפלטפורמות המוכרות להזמנת בתי מלון – בוקינג, הוטלס, טריפ וכד', כך שאתם יכולים לבחור ישירות את העסקה המשתלמת ביותר.

Borgo Ripa by Hostel Trastevere – במיקום מושלם בשכונת טרסוורה התוססת, ממש דקות הליכה מהגטו. באכסניה חדרי משפחה, מקלחת פרטית, מיזוג אוויר, גינה משותפת. יש לה ביקורות טובות בבוקינג עם דגש על חדרים נקיים וצוות שירותי מאוד. שימו לב שיש סוגי חדרים שונים, בחלקם המקלחות משותפות.

Hostel Trastevere – אכסניה בשכונת טרסוורה, במרחק הליכה של 25 דקות מהגטו. תחבורה ציבורית זמינה במרחק 650 מטר. שוק פורטה פורטזה (Porta Portese) נמצא במרחק שלוש דקות הליכה. שימו לב גם כאן מגוון סוגי חדרים ומקלחות. ביקורות טובות על נקיון ואיכות החדרים.

אכסניית אוסטלו בלו רומא קולוסאו (Ostello Bello Roma Colosseo)  – נמצאת קרוב מאוד לקולוסיאום במיקום מושלם. 700 מ' מתחנת המטרו ויטוריו עמנואלה (Vittorio Emanuele) ובמרחק הליכה של כ-25 דקות מהגטו והמסעדות הכשרות. באכסניה בר, טרקלין משותף, גינה, אינטרנט אלחוטי בחינם, מטבח משותף, מתקנים למנגל, מופעי בידור בערבים ודלפק קבלה שפועל 24 שעות ביממה. בחלק מהחדרים יש חדר רחצה פרטי עם מקלחת. בחלקם יש גם כספת. יש אפשרות לארוחת בוקר קונטיננטלית או בופה ארוחת בוקר (לא כשר). במקום גם טרסת שמש ושולחן פינג פונג. הביקורות בבוקינג נלהבות, כולל ממטיילים ישראלים המציינים כי האכסניה היא ברמה של בית מלון.

Youth Station Hostel – אכסניית נוער בכיכר בולוניה, סמוך לבתי הכנסת, בית חב"ד ומסעדות כשרות. באכסניה חדרים זוגיים עם מקלחת פרטית וחדרים משותפים. ביקורות טובות על שירות וניקיון. במקום חללים משותפים ומכונת כביסה. דקה הליכה מתחנת המטרו.

רומא סקאוט סנטר (Roma Scout Centre)  – אכסניה ליד כיכר בולוניה עם דירוגים מעולים. ממוקמת ליד תחנת המטרו בולוניה (Bologna), ובמרחק של 500 מ' מתחנת טיבורטינה (Tiburtina), עם קווים לשדה התעופה פיומיצ'ינו (Fiumicino).

החדרים מרוהטים בססגוניות ובפשטות. באכסניה חדרים לזוג וליחיד עם מקלחת פרטית, וחדרי מעונות הכוללים ארונות פרטיים הניתנים לנעילה ומנורות קריאה וחדר רחצה משותף וחיצוני. אינטרנט חינם.

בתי מלון כשרים
Scroll to Top