בתי מלון מומלצים ברומא

בתי מלון מומלצים ברומא לשומרי כשרות

בנוסף לרשימת בתי המלון הכשרים ברומא, להלן רשימה של בתי מלון מומלצים נוספים, אשר אינם כשרים או שאין בהם ארוחות כלל אבל מתאימים לשומרים שבת וכשרות מבחינת מיקומם בגטו היהודי או בכיכר בולוניה והתאמתם לשבת.

ליד כל מלון יש מנוע חיפוש בכל הפלטפורמות המוכרות להזמנת בתי מלון – בוקינג, הוטלס, טריפ וכד', כך שאתם יכולים לבחור ישירות את העסקה המשתלמת ביותר. 

בתי מלון באזור הגטו היהודי

Black And White Suite – מלון דירות קטן ברחוב הראשי של הגטו עם ביקורות מעולות בבוקינג. מפתחות מכניים בשבת. ישנה יחידה אחת שהיא דירה המתאימה ל6 אנשים ושני חדרים המתאימים לזוג.

Il Tempio Della Capitale – מלון קטן ממש ממול לבית הכנסת הגדול. ביקורות מצויינות בבוקינג גם על הניקיון וגם על השירות.

Sant'Ambrogio 7 – מלון דירות בלב הגטו היהודי קרוב לכל המסעדות הכשרות ובית הכנסת. דירות כוללות מטבחון. מתאים לזוג+2. ביקורות טובות מאוד.

Almaìt – מלון בוטיק בגטו היהודי, דירוג מצויין בבוקינג. יש מפתחות מכניים ומודעות של הצוות לעניין השבת. בחלק מהחדרים יש מטבחון.

Arenula Suites – מלון קטן במרחק 5 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול והמסעדות הכשרות. ביקורות מעולות בבוקינג. מפתחות מכניים בשבת.

Margana Tower   מלון דירות במיקום מצויין במרכז רומא, במרחק של 300 מטרים מכיכר ונציה ומבית הכנסת הגדול של רומא. בדירות טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר רחצה פרטי עם מקלחת,  ומטבח עם מקרר, מדיח כלים, תנור, כיריים, מכונת קפה וקומקום. הדירות מתאימות לעד 6 אורחים. מפתחות מכניים ואין חיישני תאורה.

Hotel Locanda Cairoli – מלון במרחק 3 דקות הליכה מהגטו ומשוק קמפו די פיורי. קרוב לכל המסעדות הכשרות וגם לאתרי התיירות המרכזיים. מתאים לשומרי שבת – מפתחות רגילים וללא חיישני תאורה. המלון מעוצב בצורה מעוררת התפעלות. מאפשרים צ'ק אין בלילה.

Jb Relais Luxury – מלון בוטיק קטן (5 חדרים) במרחק 3 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול והמסעדות הכשרות וקרוב לכל האתרים המרכזיים. ביקורות טובות מאוד בבוקינג על כך שהחדרים נקיים ומרווחים וצוות אדיב. מיני בר בחינם. מתאים לשומרי שבת – מפתחות רגילים למי שמבקש ואין חיישני תאורה.

Chapter Roma – מלון עם 42 חדרים בלב סמטאות הרובע היהודי ליד כל המסעדות הכשרות ובית הכנסת הגדול. ביקורות מעולות על השירות, הנקיון והמיקום. המפתחות מחוברים למערכת החשמל של החדר כך שזה יותר מתאים למי שלא מתכוון לשהות שם בשבת.

חיפוש בתי מלון נוספים בסביבה

לא מצאתם? נסו כאן חיפוש חופשי כולל השוואה בין כל הפלטפורמות המוכרות

בתי מלון כשרים
Scroll to Top