דירות אירוח מומלצות ברומא

דירות אירוח מומלצות ברומא לשומרי כשרות ושבת

דירת אירוח היא פתרון אידאלי למשפחות וגם לזוגות המעדיפים לבשל לבד בדירה או לערוך ארוחות שבת בדירה ובכך לחסוך בעלויות.

ריכזנו כאן רשימה של דירות אירוח מומלצות, וזאת בנוסף לרשימת המלונות הכשרים, רשימת המלונות המומלצים והמלצה על אכסניות.

ליד כל מלון יש מנוע חיפוש בכל הפלטפורמות המוכרות להזמנת בתי מלון – בוקינג, הוטלס, טריפ וכד', כך שאתם יכולים לבחור ישירות את העסקה המשתלמת ביותר. 

Lovely Rome Apartments – Ghetto שתי דירות אירוח במרחק דקה הליכה מבית הכנסת הגדול. לשומרי שבת נותנים מפתחות מכניים בשבת. הדירה כוללת מטבח, פינת אוכל, מרפסת ומיזוג אוויר. ביקורות מעולות בבוקינג.

Ghetto Octavia Suitesדירה בלב הרובע היהודי. ביקורות מצויינות, נקיה ומאובזרת. מתאימה ל4 אנשים.

Casa Ghetto 13 – דירת אירוח גדולה בלב הגטו. הדירה חדשה בבוקינג ואין הרבה ביקורות אבל ממה שיש היא מקבלת דירוג מאוד גבוה. כוללת מטבח, פינת אוכל ומקום לינה ל-5.

Amazing New Apartment Jewish Ghetto – עוד דירה חדשה בבוקינג עם ביקורות מעולות כולל משומרי כשרות. דירה ענקית, בלב הגטו, כוללת אפילו חצר קטנה עם שולחן קפה. מתאימה ל5 אנשים.

Amazing New Penthouse with terrace Jewish Ghetto – דירת פנטהאוז בלב הגטו ממש ברחוב של כל המסעדות הכשרות. מתאימה ל4 אנשים. כוללת מטבח, פינת אוכל, מכונת כביסה וטרסה לנוף. היא חדשה יחסית בבוקינג אבל יש לה דירוג מצויין.

Portico d'Ottavia, the ancient Rome – דירה בלב הגטו, מתאימה לעד 5 אנשים עם ביקורות מצויינות על השירות, הנקיון והמיקום.

Portico Ottavia Garden Apartment – דירה מפוארת ברובע היהודי, 3 חדרי שינה מתאימה ל7 אנשים. ביקורות מהללות בבוקינג. מצוידת במכונת כביסה, מטבח, פינת אוכל. צוות שירותי מאוד.

Lovatelli Home al Campidoglio – דירת אירוח עם ביקורות מעולות. מרווחת, ממוזגת, מאובזרת במלואה כולל מטבח ופינת אוכל, 3 חדרי שינה וסלון. ממש בתוך הגטו קרוב לכל המסעדות הכשרות ולבית הכנסת הגדול.

Portico d'Ottavia LUX – דירה חדשה בבוקינג עם מעט ביקורות אבל עם ציון 10. 3 חדרי שינה, מתאימה ל6 אנשים.  בדירה מכונת כביסה, מטבח מאובזר, מיזוג אוויר.

Stunning views over central Rome's rooftops – דירת 3 חדרים המתאימה ל6 אנשים. ממוקמת ממש מול בית הכנסת הגדול בגטו. בדירה מטבח מאובזר, פינת אוכל, 2 חדרי רחצה ומכונת כביסה. חדישה ומאובזרת עם המלצות נהדרות.

Al Portico d'Ottavia – דירה גדולה ומרווחת על הרחוב הראשי של הגטו. 3 חדרי שינה וסלון, מטבח עם מדיח ומיקרוגל, שני חדרי רחצה, שולחן אוכל לעשרה אנשים ויותר. ביקורות מצויינות.

Appartamento Il Tempio Della Capitale –דירת אירוח מרווחת ממש מול בית הכנסת הגדול. מפתחות מכניים, אין חיישני אורות, כוללת מטבחון ופינת אוכל. שימו לב זוהי דירת בייסמנט עם חלונות בגובה הרחוב, אולם זהו רחוב שקט ללא תנועת מכוניות. ביקורות נהדרות בבוקינג. מתאימה לעד 6 אנשים.

בתי מלון כשרים
Scroll to Top